Pierwsza część planu zrealizowana w 4 minuty

GALICJA Nowy Sącz – OLIMPIJCZYK Racławice 3:2 (0:0)
Bramki: Cisoń 58, 60, Kumor 62.
Żółte kartki: Cisoń 76.

Skład: Mordarski – Słomka, P. Miksztal, Mar. Popardowski, T. Miksztal (40 Kumor) – P. Popardowski, K.Hebda, Pazdyk (70 Ad. Fryzowicz), Mat. Popardowski – Bugajski (46 Cisoń), M. Hebda (82 B. Janik).

3 punkty dopisaliśmy do swojego konta, lecz nie obyło się bez nerwowej końcówki którą sami sobie zafundowaliśmy. Z Białą trzeba będzie zagrać lepiej, a przedewszystkim bardziej konsekwentniej.

Komentarzy 10

  1. w sezonie 2006/07 gdy po raz pierwszy graliśmy w klasie A do utrzymania wystarczyło zaledwie 21 punktów. my zdobyliśmy 20 w 26 meczach (bylo 14 druzyn).

  2. Według wiarygodnej prasy której nazwy nie wymienię, wygraliśmy mecz w dziewiątkę 🙂 . Zastanawiam się czy Moja i Marcina gra była na tyle zła, że nie była warta odnotowania 😉

  3. Nawet w ósemkę Grzesiu – dopiero teraz zauważyłem 🙂
    Nie ma Ciebie, Krzyśka i Mateusza ( i to nie moja wina – mimo pępkówki podałem pełny skład – nawet dla pewności kazałem przeliczyć ! )
    A samokrytyka zawsze się przyda ! 😉
    Tylko co ja tam robię po takim meczu ?

  4. To teraz nie ma co tylko powalczyć po ostatnie 3punkty w tym roku:) pępkówka była ostatnio do spożycia teraz czas na urodzinową…20-stą:) także widzimy sie na ostatnim i myśle że wygranym meczu:)) pzdr

  5. To bieżcie dużo ludzi, a mało samochodów – trochę tej pępkówki jeszcze też zostało 😉
    Ale dopiero po walce – zasłużone !

  6. Ja już zadbałem sobie o kierowcę 🙂 … ale zgadzam się z Prezesem że konsumpcja lepiej smakować będzie po zdobyciu 3 punktów!!!

  7. TEŻ 3-2 !!!
    plan wykonany

  8. 0-1, 2-1, 2-2 i 3-2 z karnego !!!!!!! Biała Brunary pokonana. w tabeli wyprzedziliśmy Torcidę

    GRATULACJE !!!!!

  9. Panowie, możemy sobie pogratulowac końcówki, naprawdę! nie tylko wyników, ale chwilami naprawdę dobrej, szybkiej i nowoczesnej gry:)
    grzesiu, jak znajdziesz chwilke wrzuc zdjęcia z ostatnich meczów.
    dam znac po południu co do ew. sparingu w niedziele z Jednością

  10. Ok mam trochę do nadrobienia ze zdjęciami. Dzisiaj się za to zabiorę. I czas najwyższy podsumować rundę 🙂

Dodaj komentarz